Archívum

Syphon Filter: Dark Mirror

2007.12.04. 21:47 | LAZY B'' | 2 komment

Címkék: teszt játék filter dark tesztek mirror ps2 tps syphon oups2

sfdm































Oldalam első játéka eme gyöngyszem, amire ma tettem szert... nos elég vegyes érzések fogtak el a jáétkkal kapcsolatban, ha szabad ilyet mondanom.


Az egész ott kezdődött, hogy amikör szemem elé tárult a menü.. nagyon ismerős volt az egész... hét persze splinter cell....nemtudom miért de valamiért egyből az az érzés fogott el.. oké mennyünk tovább. A tartalmas tréjningek után amik tényleg csak az alap dolgokat magyarázzák el.. valamint a rádiósnéni kábé 10 perces szövege után belevágtam a játékba.Persze mohó módon X et nyomtam az intro múvira nagyügyesen nembajj szarom le majd a játékban rájövök a dolgra.. persze gyártelep valami srác elzár egy nagy tartályon egy lángoló valmait azzal kell valamit babráni... maszkos katonák jobbra balra... jejeje.

Nos, grafikára azt kell, hogy mondjam hogy nem is olyan rossz.. persze láttam már jobbat, de nem egy csúnya a játék. Emberünk mozgása kcisit furcsa főleg csípő részen.. de ugye nekünk azt nem kell néznünk :P. Irányítás az már felőlem hagy egy kis kivánnivalót amga után ugyanis én normal módon, kábé 10 perc után meghaltam és kapcsoltam is ki a játékot. a probléma ott kezdődik részemről h a célkereszt az egy nagy kör és a közepében van egy pici pont ami számomra nélkülözhetetlen.. ez teljesen megbénított mivel az folyamatosan hol eltünik hol előjön...kcisit zavart nah mind1.. a fegyverváltás maga nem lenne rosz mert most valahogy kell váltani. de szvsz aztis meg lehettt volna oldani kicsit konkrétabban.

Játékélményre sokat nemtok mondani, és ez az a pont ahol rá kell jönnöm , hogy túl hamar feladtam a dolgot, úgyhogy holnap még nekiülök minimum egy fél órát a dolognak.

Zene amit hallottam az úgy rendbenvan monynuk nekem egyből a prison break ugrott be az egyikről :P :D Hangokis úgy okésak bla bla bla.

Szóval így összefoglalásképpen.. sztem nem egy rosz játék bár találkoztam már jobbakkal is.. akik élnek hallnak az ilyen tps játékokért annak csak ajánlani tudom... akik úgy jó-jó elvanka vele azoknak is megérhet egy próbát bár én nemigérek semmit.

7/10



































































A bejegyzés trackback címe:

https://oups2.blog.hu/api/trackback/id/tr85252645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fido4life 2007.12.05. 11:53:08

hát ennek a tesztnek nem sok értelme volt...

Seth 2007.12.05. 11:57:22

Kb 10 perc után hogyan lehet értekelni egy játékot?
süti beállítások módosítása